Føler du deg støl og har vondt i kroppen?

Lena Kralicek - House Of mindful Movement

Føler du deg støl og har vondt i kroppen?

Prøv selvmassasje med foamroaller helt GRATIS.

  • øvelser som bedrer din muskulatur
  • øker din fleksibilitet
  • pleier og forebygger
  • gode tøyeøvelser

Støl, vondt og stiv i kroppen? Disse øvelsene mykgjører muskulaturen og øker din fleksibilitet. Dette er selvmassasje som pleier og forebygger. Her får du gode tøyeøvelser som passer fint å kombinere sammen med foamroller og massasjeball. Med denne treningen vil du kunne kjenne på en større bevegelsesglede i hverdagen din.


«Jeg er så fornøyd med å ha tilgang til dine flotte treningsvideoer. Super start på dagen for meg😊👍🏻»

Slik gjør du det:

Begynn øverst og jobb deg igjennom hele kroppen til du kommer nederst. Jeg viser deg gode øvelser på hvordan du kan bruke foamroalleren og massasjeballen sammen.

Denne treningen vil kunne gi deg en større bevegelsesglede i hverdagen din, og med det mener jeg de hverdagslige aktivitetene vi normalt gjør. For eksempel bæring av handleposer, hente ved, sitte på huk for å knyte skoene dine, vasking og støvsuging, å slike ting.  Med disse øvelsene vil de vanlige huslige oppgavene bli bedre for kroppen.

Du får tilgang på denne undervisningsmodulen helt GRATIS. Du kan trene når det passer deg, uten å være knyttet opp til en fast avtale i timeplanen din – jeg vet du er travel om dagen 😉 Det er effektive korte treningsøkter som passer fint å gjøre innimellom.

Øvelsene forklares grundig slik at du kan føle deg trygg hele veien, når du trener i dine egne omgivelser er du er akkurat nå.

Jeg har selv brukt disse øvelsene i min treningsrutine i over 10 år, og er overbevist over at dette har bidratt med å holde kroppen skadefri.

  • Grundig forklaring og gjennomgang av øvelsene
  • Tren når det passer deg. Tid og sted velger du
  • Kan hjelpe med å restituere muskulaturen din
  • Kan øke presentasjonsevnen
  • Passer utmerket som oppvarmingsøvelse
  • Øker fleksibiliteten akutt etter øktene, de neste 10-15 minuttene.
  • Holder hele kroppen skadefri – personlig erfaring
  • Selvmassasje som pleier og forebygger

«Dette var utrolig bra!»

Korte øvelser som passer godt inn i tidsklemma.

For å gjøre disse øvelsene trenger du en foamroller, massasjeball, trening/yoga-matte, en vegg.

Del:

Kategorier

Stikkord

Se flere innlegg

Bevegelsesfrihet

Er du stiv i korsryggen?

Utfordring med korsryggen Jeg har jobbet i over 17 år som rehabiliterende trener, og har i løpet av disse årene møtt veldig mange som kommer

Gratis

Om Lena Kralicek

Lena Kralicek - online trening

Jeg er utdannet yogalærer RYT 200, Ergoterapeut, rehabiliterende personlig trener, massør, NLP Master practitoner, og instruktør i en rekke andre treningsformer. Jeg har vært toppidrettsutøver og delvis på landslaget i alpint frem til jeg var 23 år.

Jeg har hele mitt liv vært interessert i bevegelse og den gleden fysisk aktivitet kan bidra til i menneskers liv. Jeg har et holistisk syn på trening og elsker å inspirere og hjelpe andre til å finne balanse i kropp og sinn. Jeg har jobbet mye med å hjelpe mennesker på alle ulike fysiske nivåer og brenner for å gjøre trening tilgjengelig for uansett nivå du måtte være på.