Yoga

Vinyasa Yoga

Instruktør: Lena og Veronika

Oppløftende og forholdvis fysisk yogaform. Gir deg følelse av letthet og klarhet i kropp og sinn.  Vinyasa betyr «å koble pusten til bevegelse». Der du i flyttende bevegelser går fra den ene stilligen til den neste, men med fokus på tilstedeværelse. Dette er trening som gir fleksibilitet, styrke, balanse og ro.

– Timen avsluttes med en god avspenningsdel.
– Du kan forvente å føle deg mer balansert og styrket når du går ut av timen.

Yin Yoga

Instruktør: Lena

En avspennende og rolig yogaform som gir en økt flyt av energi i kroppen. Treningen fokuserer på å stimulere dype vev i kroppen ved at yogastillingene holdes over lengre tid, ca. 3-5 minutter.

Dyptgående og rolig pust senker produksjonen av stresshormoner i kroppen, noe som bidrar til økt ro og velvære.

Yoga stive for menn

Instruktør: Lena

Yoga for Stive Menn er en Yogatime kun for menn. Du behøver ikke å være stiv for å delta, men dette er en time der det mer en greit å være stiv.

På denne timen er det fokus på pust og tilstedeværelse.  Dette er trening som gir fleksibilitet, styrke, balanse og ro.

  • Yoga kan redusere blodtrykket ditt og generelt øke helsetilstanden din
  • Yoga kan være din beste skade forebygger.
  • Yoga kan reduserer stress.
  • Yoga kan øke testosteron nivåene dine.
  • Yoga kan gi deg selvtillit og mental styrke.


Yoga

Vinyasa Yoga

Instruktør: Lena og Veronika

Oppløftende og forholdvis fysisk yogaform. Gir deg følelse av letthet og klarhet i kropp og sinn.  Vinyasa betyr «å koble pusten til bevegelse». Der du i flyttende bevegelser går fra den ene stilligen til den neste, men med fokus på tilstedeværelse. Dette er trening som gir fleksibilitet, styrke, balanse og ro.

– Timen avsluttes med en god avspenningsdel.
– Du kan forvente å føle deg mer balansert og styrket når du går ut av timen.

Yin Yoga

Instruktør: Lena

En avspennende og rolig yogaform som gir en økt flyt av energi i kroppen. Treningen fokuserer på å stimulere dype vev i kroppen ved at yogastillingene holdes over lengre tid, ca. 3-5 minutter.

Dyptgående og rolig pust senker produksjonen av stresshormoner i kroppen, noe som bidrar til økt ro og velvære.

 

Yoga for stive menn

Instruktør: Lena

Yoga for Stive Menn er en Yogatime kun for menn. Du behøver ikke å være stiv for å delta, men dette er en time der det mer en greit å være stiv.

På denne timen er det fokus på pust og tilstedeværelse.  Dette er trening som gir fleksibilitet, styrke, balanse og ro.

  • Yoga kan redusere blodtrykket ditt og generelt øke helsetilstanden din
  • Yoga kan være din beste skade forebygger.
  • Yoga kan reduserer stress.
  • Yoga kan øke testosteron nivåene dine.
  • Yoga kan gi deg selvtillit og mental styrke.


Pilates

Pilates

Instruktør: Veronika

Pilates er en treningsform som har som hensikt å balansere din sterke og svake muskulatur. Det gir deg en funksjonell kropp med styrke og smidighet i perfekt balanse, som er rustet for hverdagens fysiske utfordringer.

Hovedfokuset i treningen er å bygge opp de sentrale muskelgruppene rundt midje, mage og korsrygg. Med regelmessig Pilates blir musklene i hele kroppen langstrakte, seige og sterke. Pilates er velegnet som rehabiliterende trening, opptrening etter graviditet, som supplement til annen trening eller som en komplett treningsform.

 

Pilates

Pilates

Instruktør: Veronika

Pilates er en treningsform som har som hensikt å balansere din sterke og svake muskulatur. Det gir deg en funksjonell kropp med styrke og smidighet i perfekt balanse, som er rustet for hverdagens fysiske utfordringer.

Hovedfokuset i treningen er å bygge opp de sentrale muskelgruppene rundt midje, mage og korsrygg. Med regelmessig Pilates blir musklene i hele kroppen langstrakte, seige og sterke. Pilates er velegnet som rehabiliterende trening, opptrening etter graviditet, som supplement til annen trening eller som en komplett treningsform.

Flow-Move

Flow-Move

Instruktør: Lena

En treningsmetode som går ut på å utvikle bevegelsesfrihet og utfordre sitt hverdagslige bevegelsesmønster.

Effektiv og leken treningsform, utviklet av Lena.

Dette er en supermorsom måte å leke seg i form på!

Flow-Move for barn

Instruktør: Lena

Egne barne grupper i Flow-Move

Flow-Move er en fantastisk måte å leke seg med trening på med mange grunnleggende bevegelseskombinasjoner, som i huk, kryping, håndstående og turnringer.

Etter mangeårig suksess med Flow-Move med ungdom og voksne, har Lena også startet opp FLOW- MOVE for barn 10-14 år.  Hun har årene før trent Flow-Move individuelt med barn og de elsker det.

Flow-Move

Flow-Move

Instruktør: Lena

En treningsmetode som går ut på å utvikle bevegelsesfrihet og utfordre sitt hverdagslige bevegelsesmønster.

Effektiv og leken treningsform, utviklet av Lena.

Dette er en supermorsom måte å leke seg i form på!

Flow-Move for barn

Instruktør: Lena

Egne barne grupper i Flow-Move

Flow-Move er en fantastisk måte å leke seg med trening på med mange grunnleggende bevegelseskombinasjoner, som i huk, kryping, håndstående og turnringer.

Etter mangeårig suksess med Flow-Move med ungdom og voksne, har Lena også startet opp FLOW- MOVE for barn 10-14 år.  Hun har årene før trent Flow-Move individuelt med barn og de elsker de.

Funksjonell trening

Funksjonell trening

Gode funksjonelle øvelser med stor variasjon på treningene. Alt fra slyngetrening, Catslide, Bootcamp- sirkeler, Kettlebells og bevegelighetsøvelser, alt med fokus på å ta vare på og utvide kroppens muligheter i forhold til styrke, balanse og bevegelighet.

Leken, effektiv og variert trening!

Funksjonell trening MENN

Gode funksjonelle øvelser med stor variasjon på treningene. Alt fra slyngetrening, Catslide, Bootcamp- sirkeler, Kettlebells og bevegelighetsøvelser, alt med fokus på å ta vare på og utvide kroppens muligheter i forhold til styrke, balanse og bevegelighet.

Leken, effektiv og variert trening!

Terskelen for at menn melder seg på grupper viser seg å være litt større en for kvinner.

Dette er en gruppe for deg som ønsker å blir både sterkere og smidigere i kroppen og eventuelt få hjelp og veiledning til å hva du bør vektlegge om du går rundt med litt vondt i korsrygg, skuldre, nakke eller andre plager.

Funksjonell trening

Funksjonell trening

Gode funksjonelle øvelser med stor variasjon på treningene. Alt fra slyngetrening, Catslide, Bootcamp- sirkeler, Kettlebells og bevegelighetsøvelser, alt med fokus på å ta vare på og utvide kroppens muligheter i forhold til styrke, balanse og bevegelighet.

Leken, effektiv og variert trening!

Funksjonell trening MENN

Gode funksjonelle øvelser med stor variasjon på treningene. Alt fra slyngetrening, Catslide, Bootcamp- sirkeler, Kettlebells og bevegelighetsøvelser, alt med fokus på å ta vare på og utvide kroppens muligheter i forhold til styrke, balanse og bevegelighet.

Leken, effektiv og variert trening!

Terskelen for at menn melder seg på grupper viser seg å være litt større en for kvinner.

Dette er en gruppe for deg som ønsker å blir både sterkere og smidigere i kroppen og eventuelt få hjelp og veiledning til å hva du bør vektlegge om du går rundt med litt vondt i korsrygg, skuldre, nakke eller andre plager.

Shopping Basket